Torsdag 6. oktober 2022
OMNI Wi-Fi app
25 oktober 2022
Nå virker også nullstilling av passord og aktiveringslink.
20 oktober 2022
Det gjenstår fortsatt noen problemer med nullstilling av passord og aktiveringslink i mail ved konto-oppretting. Vi jobber med å løse problemet.
20 oktober 2022
Feilen er rettet
Enkelte kunder opplever problemer i OMNI Wi-Fi app. Følgende problemer er feilmeldt.
Feil på ekstern tilgang: Kunder opplever at man ikke får kontakt med sitt OMNI hjemmenettverk via app når man er utenfor boligen. OBS! Dette gjelder også når man er hjemme, men ikke tilkoblet det trådløse nettverket fra mobiltelefonen
Opprettelse av konto: Noen kunder har opplevd at man ikke får aktivert/opprettet ny konto ved installasjon av nytt OMNI hjemmenettverk. Dette gjelder kun første generasjon av OMNI MESH, samt OMNI Lite.
Vi jobber med å løse problemet. Vi beklager ulempene dette måtte medfører for våre brukere.
Driftstatus på hovedsiden vil oppdateres så snart problemet er løst.
Opplever du andre problemer enn nevnt over, vennligst kontakt vårt kundesenter.